Cvs website not working today

UpDown

Administrator
69d3a84deee335d13cc6db6047e18328

Mariane13 hours ago
Is your server down no response from login or code sent
Reply

+0
-0


86755ba0160137f6aab80c25f53562f8

NeedsMedsat 17:11 the day before yesterday
Diddo on the info from the pharmacist!! Out everywhere. Can’t even access my prescriptions via the app
Reply

+0
-0


avatar

Catat 17:02 the day before yesterday
Spoke with a pharmacist their computer system is down chain-wide she said.
Reply

+0
-0


avatar

Ottojayski57@gmail.com08.04 00:15
Apps and Apple are making IOS 12.0 obsolete.
That means iPhone 6 and lower.
Forcing you to buy a $1200 phone.
This is planned obsolescence and it sucks.
My iPhone 6 Plus works perfectly.
Reply

+0
-0


1184acffb72fa76625640840dcdc83ea

Cloughjv07.04 20:01
Cvs app stopped working on my iPhone 6
Reply

+0
-0


avatar

Tony R07.04 04:11
Mine is dead too! Deleted and reinstalled with same results. Maybe last update is excluding iPH 6? Same thing happened with SB app however they fixed issue.
Reply

+0
-0


d7d5afb5719750739d7f4289a4ead1fb

Lisa07.04 03:55
Cvs app on my iPhone 6 won’t open.
Reply

+0
-0


daecd95667c6f74d5ef978869b7ef7f4

Meg06.04 22:31
The app on my iPhone 6 won't open either.
Reply

+0
-0


5ece53f17f35598d3cf1f1306dc48a28

Rugger05.04 10:31
App has been dead since last update. Like everyone else - opens and crashes on iPhone 6
Reply

+0
-0


5fc3cdff828a05869a91d83c831f2bbb

shelby03.04 21:07
I am having the same issues. Click on the app and it opens quickly and disappears. What can we do. I need to access the app for my meds. Please let us know what to do. I have an iphone 6. thank you
Reply

+0
-0


avatar

Richard J> shelby05.04 05:21
Same!
Reply

+0
-0


6b321ed24ae09979f769664a9ede862b

Shasha03.04 19:08
When I Click on the App it disappears & bounces you off without ever opening. I deleted App & reinstalled it... same thing is happening.
Reply

+0
-0


ceadaa2093ba06f7484670c81e8e299f

dragonfly169303.04 08:38
App opens and disappears immediately before you can do anything with it I am using the app on my iPhone
Reply

+0
-0


avatar

Judith Roth27.03 04:21
I can't even log in. I clicked on reset password and get emailed a code and that verification code doesnt work either. Get "We're sorry
We can't complete your request right now due to technical issues."
Reply

+0
-0


1c566737b7a3e60beac0faea6286bf4d

cgl20.03 19:53
I keep getting a "We cannot continue due to a technical glitch," window every time I try to search for an open vaccine appointment. I've tried to reboot, reload and no change.
Reply

+0
-0


c2c438f08d406fca5e3a45f342d2bf4b

Michelleward72666@gmail.com19.03 23:09
The app hasn't worked for me in MONTHS!!! I've called and they said reinstall the app....Nothing!!
Reply

+0
-0


5ae7b53a105134163187e94155027e1c

theresa mccabe15.03 23:04
can't schedule vaccine - its says there is a technical glitch
Reply

+0
-0



Source: https://updownradar.com/status/cvs.com
 
Top